miércoles, 7 de mayo de 2008

El Pont de Maig

Hola sóc la Meritxell i us explicaré que em va passar el dijous: El dijous el meu pare em va aixecar perquè la meva germana es va posar a cridar: NO vull anar a Andorra!!
I justament el meu pare tenia al cap voler anar a Andorra perquè volia tenir un mòbil nou que encara no està a Espanya. Però el meu pare ens va obligar. Quan ja estàvem a Andorra, vam preguntar a moltes botigues i fins que al final vam trobar el mòbil que volia el meu pare, però era molt car. Després a la nit ens en vam anar a la casa de Huesca a sopar.

3 comentarios:

druides dijo...

Hola Meritxell soc la...
Bé aixó no importa.
A mi m'agradat molt el que as fet durant el pont de maig.
A mi m'agradaria molt fer el que tu vas fer.

druides dijo...

Hola francisco eres muy amable y por eso te doy un besazo y un abrazo!!!

Atentamente:Ana Maria

druides dijo...

Meri soy la Ana Maria y creo que te has equibocado cuando pones el mòbil encara no estaba en espanya sera en Barcelona creo yo bueno solo era para corregirte un abrazo wapa!!!!